Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2014 18:06 - Дудука бил най-силния човек в държавата
Автор: zlatko1 Категория: Забавление   
Прочетен: 889 Коментари: 0 Гласове:
20

Последна промяна: 14.06.2014 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image  image

Дудука даде гаранция, че единствено ББЦ няма да допусне да се следват погрешните модели на ГЕРБ и БСП.
"Орешарски може да бъде премиер още два месеца, но трябва да спре да обслужва ГЕРБ и ДПС във властта, защото това е, което аз ще направя първа точка в моята реформа. Няма да платят бедните хора в България, майките и децата.

Какво казва Борисов: "Ще режем на месо. Държавата е във фалит, спираме всички плащания, спираме заплати, спираме пенсии". А аз казвам следното - аз ще спра фирмите на ГЕРБ и ДПС и оттам ще дойдат парите за реформи в България"заяви Ники Дудука.

Той се обяви за оставка на правителството средата на август, а за служебен премиер заяви, че няма кандидати. "Отиваме на избори със служебен премиер тип Марин Райков, който накрая назначи себе си за посланик". По думите парламентът, преди да се разпусне, трябва "да спре да кадрува" и трябва да приеме задължителното гласуване, за да излезе масово народът да гласува на тези избори. "Задължително експериментално гласуванеАко трябва и само на тези избори, за да видим какъв ще е резултатът", допълни той.

В момента съм един от най-силните българи, каза той. "Аз имам 11% - това е повече от това да имаш банка, самолет или телевизия. Първо, аз съм най-младият консерватор в Европа, приет съм на най-високо ниво от европейските партньорски служби, партии.Толкова съм силен в момента, че дори не обръщам внимание на тези разправии между политици и бизнесмени".
 Егати и пръдльото. Чак в Брюксел замириса. Най-добре е да бъде избран за президент на ЕС като най-силен човек, нищо, че длъжността президент още не е създадена, а короната би му стояла най-добре.
Я надуй Ники дудука, след теб да викне запее цяла Европа.




Гласувай:
20



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zlatko1
Категория: Забавление
Прочетен: 1618784
Постинги: 803
Коментари: 399
Гласове: 818
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031