Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2020 01:47 - Хе, хе...Гетьо! То и мойта семпла дрезина , не като влак, като ферибот ще е покрай твоята тротинетка...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6873 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Брутален сблъсък!!! Композиция с лъжи!? Що така бе Хетман, какво по точно те излъгах. Пък и ти си толкова подготвен. Гугъл четеш, после мислите и майните на мислите в Облака отиват. Утре като експерт ще те цитират. Вчера четох нещо от Марин Георгиев за Хайтов . Написаното от този плазмодий също ще отиде в Облака, и след години някой гетьо , искайки да научи нещо за Хайтов ще попадне на пасквила на Георгиев и ще почне да тръби за номенклатурата и поръчковия Хайтов. Пиша за Хайтов , защото за първи път отблизо на юбилеен помен на Ангел Тунев, видях отблизо и дори разговарях с Хайтов. А бях там , защото чичо ме помоли да го закарам в това смолянско или пловдивско село, където беше поменът. Той ме запозна с Хайтов, с когото на практика са изселени в Родопите и там стават свидетели на трагедията на Тунев. Лично аз там и пропуснах спомените за този добър и храбър човек, но по късно , когато работех за благото на града ти се запознах със сина му. Бях наел от балдъзата му склад на пристанището/ тя тогава беше още директор на русенския Разноизнос/ и се сприятелихме. Така , че написах това , което съм чул и споменах в коментара си Възможно е да има и някакво героизиране/човешки разбираемо е за бащата , когото не помниш/, но според статията от фактор нещата съвпадат. Поогледай статията наново и виж , че окончателно довършват отряда на Търпанов имено в Родопите, където те са искали да минат границата. Така, че хетмане , размахвай си шашката, бутай си тротинетката-не ми пречиш



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - ДНЕС ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТ...
15.12.2020 11:16
ДНЕС ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТААА ... ХАХАХАХА

01:47 - Хе, хе...Гетьо! То и мойта семпла дрезина , не като влак, като ферибот ще е покрай твоята тротинетка...

Брутален сблъсък!!! Композиция с лъжи!? Що така бе Хетман, какво по точно те излъгах. Пък и ти си толкова подготвен. Гугъл четеш,

... ЧЕ ГУГЪЛ ЩЕ ЧЕТА РАЗБИРА СЕ И ТЕБЯ В ГУГЪЛ ТЕ ЧЕТА, И ТИ СИ В ОБЛАКА БАРАБАР С ЛЪЖИТЕ И ИЗЛАГАЦИЯТА СИ ДЕТО ГЛЕДАМ, ЧЕ ОЩЕ НЕ СИ ОСЪЗНАЛ.

... после мислите и майните на мислите в Облака отиват. Утре като експерт ще те цитират. Вчера четох нещо от Марин Георгиев за Хайтов . Написаното от този плазмодий също ще отиде в Облака, и след години някой гетьо , искайки да научи нещо за Хайтов ще попадне на пасквила на Георгиев и ще почне да тръби за номенклатурата и поръчковия Хайтов. Пиша за Хайтов , защото за първи път отблизо на юбилеен помен на Ангел Тунев, видях отблизо и дори разговарях с Хайтов

... И КО СЯ, ... ОТБЕЛЯЗВАМЕ ПЪРВАТА СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ... ОТДЕЛНО, ХВАНА СЕ НА ХАЙТОВ ЗА ШЛИФЕРА И СИ МИСЛИШ, ЧЕ МОЖЕШ ДА ЛЪЖЕШ НА ВОЛЯ - БЛАЖЕННИЯТ ЛЪЖЕЦ.

...А бях там , защото чичо ме помоли да го закарам в това смолянско или пловдивско село, където беше поменът. Той ме запозна с Хайтов, с когото на практика са изселени в Родопите и там стават свидетели на трагедията на Тунев. Лично аз там и пропуснах спомените за този добър и храбър човек,

... ЧЕ АЗ НИЩО ЛОШО НЕ СЪМ КАЗАЛ ЗА НИКОЙ ОТ „ТУНЕВИ„ БРЕ - НИТО ЗА ТУНЕВ СТАРШИ НИТО ЗА ТУНЕВ МЛАДШИ...

...но по късно , когато работех за благото на града ти ... РЪКОПЛЯС, РЪКОПЛЯС - БУРНО

... се запознах със сина му. Бях наел от балдъзата му склад на пристанището/ тя тогава беше още директор на русенския Разноизнос/ и се сприятелихме. Така , че написах това , което съм чул и споменах в коментара си Възможно е да има и някакво героизиране/човешки разбираемо е за бащата , когото не помниш/,

... ОТБЕЛЯЗВАМЕ ВТОРАТА СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ - МНОГО Е ВАЖНО В СЛУЧАЯ.

... но според статията от фактор нещата съвпадат. Поогледай статията наново и виж , че окончателно довършват отряда на Търпанов имено в Родопите, където те са искали да минат границата

... АБЕ, ЩО ПЪРВО ТИ НЕ Я ПРЕГЛЕДАШ АМА НЕ САМО ДА Я ГЛЕДАШ. АКО ТИ Е ТРУДНО ДА Я НАМЕРИШ ПРИ МЕН Я ИМА, ИМА И КОМЕНТАРА ТИ ... ДА НЕ ЗАБРАВИШ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ И ПОСТИНГА ЗА ТОВАРЕНВЛАКЛЪЖИ1951 ДА ПРОЧЕТЕШ ... РАЗЛИКАТА ОТ ЕДНАГОДИНА И ПОЛОВИНА ДА РАЗБЕРЕШ

Така, че хетмане , размахвай си шашката, бутай си тротинетката-не ми пречиш.

... ТОЧНО ТОВА СИ ПРАВЯ, КАТО ГЛЕДАМ КАК САМ СЕ НАСАДИ НА НАСРАНОТО СИ ... ХА-ХА-ХА, ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТАААА
цитирай
2. vencivaleri1951 - Хетмане,
15.12.2020 13:24
Възможно е горският от друга група да е станал курбан и това не прави , кой знае каква разлика. В нашият край също протестират срещу прибързаната колективизация и изкарват и не връщат стоката от планината. И тях се опитват да възседнат главорези, но оставят кости в Трънския Балкан. То горяни тръгва именно от това , че скатават добитъка в гората. Властта дава заден и колективизацията в тази част става , чак през 61ва. Аз помня образуването на ТКЗС в Калотина. На мегдана имаше маса , където се записваха и отбелязваха , кой с какво влиза. Няколко домакинства не влязоха и им отделиха помня равностойна земя на тяхната. На другата година сами влязоха. После направиха събор, бутнаха теле, курбан от няколко агнета. Сега всичко това ми се струва трогателно, особено вечер, когато всеки отиваше да си прегледа животинките. Аз също ходех заради едно конче. Впрочем Шолохов го е описал едно към едно в разораната целина. Добро, лошо но до 90та имаше живот , имаше училище, имаше реколта , имаше поминък. Сега земята пустее , животни малко. Зем под
вода и цялата обработена преди, днес суха и в храсталаци. Хората си пазаруват в Сърбия , а преди сърбите пазаруваха в нас.
И говорим не за вашата златна земя в Русенско, а в бедната камениста и глинеста земя в шоплука.
Ти днес размахваш шапка, но при сгода шашка би размахвал, защото герои твои са Вълков, Харлаков, Търпанов и д-р подобни катили. Моите са други...Милев, Вапцаров, Лорка... Може , костите им да ровите, паметниците им да бутате и цапате, но ,,песните им , все ще се четат,,




getmans1 написа:
ДНЕС ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТААА ... ХАХАХАХА

01:47 - Хе, хе...Гетьо! То и мойта семпла дрезина , не като влак, като ферибот ще е покрай твоята тротинетка...

Брутален сблъсък!!! Композиция с лъжи!? Що така бе Хетман, какво по точно те излъгах. Пък и ти си толкова подготвен. Гугъл четеш,

... ЧЕ ГУГЪЛ ЩЕ ЧЕТА РАЗБИРА СЕ И ТЕБЯ В ГУГЪЛ ТЕ ЧЕТА, И ТИ СИ В ОБЛАКА БАРАБАР С ЛЪЖИТЕ И ИЗЛАГАЦИЯТА СИ ДЕТО ГЛЕДАМ, ЧЕ ОЩЕ НЕ СИ ОСЪЗНАЛ.

... после мислите и майните на мислите в Облака отиват. Утре като експерт ще те цитират. Вчера четох нещо от Марин Георгиев за Хайтов . Написаното от този плазмодий също ще отиде в Облака, и след години някой гетьо , искайки да научи нещо за Хайтов ще попадне на пасквила на Георгиев и ще почне да тръби за номенклатурата и поръчковия Хайтов. Пиша за Хайтов , защото за първи път отблизо на юбилеен помен на Ангел Тунев, видях отблизо и дори разговарях с Хайтов

... И КО СЯ, ... ОТБЕЛЯЗВАМЕ ПЪРВАТА СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ... ОТДЕЛНО, ХВАНА СЕ НА ХАЙТОВ ЗА ШЛИФЕРА И СИ МИСЛИШ, ЧЕ МОЖЕШ ДА ЛЪЖЕШ НА ВОЛЯ - БЛАЖЕННИЯТ ЛЪЖЕЦ.

...А бях там , защото чичо ме помоли да го закарам в това смолянско или пловдивско село, където беше поменът. Той ме запозна с Хайтов, с когото на практика са изселени в Родопите и там стават свидетели на трагедията на Тунев. Лично аз там и пропуснах спомените за този добър и храбър човек,

... ЧЕ АЗ НИЩО ЛОШО НЕ СЪМ КАЗАЛ ЗА НИКОЙ ОТ „ТУНЕВИ„ БРЕ - НИТО ЗА ТУНЕВ СТАРШИ НИТО ЗА ТУНЕВ МЛАДШИ...

...но по късно , когато работех за благото на града ти ... РЪКОПЛЯС, РЪКОПЛЯС - БУРНО

... се запознах със сина му. Бях наел от балдъзата му склад на пристанището/ тя тогава беше още директор на русенския Разноизнос/ и се сприятелихме. Така , че написах това , което съм чул и споменах в коментара си Възможно е да има и някакво героизиране/човешки разбираемо е за бащата , когото не помниш/,

... ОТБЕЛЯЗВАМЕ ВТОРАТА СЛУЧКА ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ - МНОГО Е ВАЖНО В СЛУЧАЯ.

... но според статията от фактор нещата съвпадат. Поогледай статията наново и виж , че окончателно довършват отряда на Търпанов имено в Родопите, където те са искали да минат границата

... АБЕ, ЩО ПЪРВО ТИ НЕ Я ПРЕГЛЕДАШ АМА НЕ САМО ДА Я ГЛЕДАШ. АКО ТИ Е ТРУДНО ДА Я НАМЕРИШ ПРИ МЕН Я ИМА, ИМА И КОМЕНТАРА ТИ ... ДА НЕ ЗАБРАВИШ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ И ПОСТИНГА ЗА ТОВАРЕНВЛАКЛЪЖИ1951 ДА ПРОЧЕТЕШ ... РАЗЛИКАТА ОТ ЕДНАГОДИНА И ПОЛОВИНА ДА РАЗБЕРЕШ

Така, че хетмане , размахвай си шашката, бутай си тротинетката-не ми пречиш.

... ТОЧНО ТОВА СИ ПРАВЯ, КАТО ГЛЕДАМ КАК САМ СЕ НАСАДИ НА НАСРАНОТО СИ ... ХА-ХА-ХА, ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТАААА

цитирай
3. getmans1 - . . . но при сгода шашка би размахвал, ...
15.12.2020 21:31
vencivaleri1951 написа:
... но при сгода шашка би размахвал, защото герои твои са Вълков, Харлаков, Търпанов и д-р подобни катили. Моите са други...Милев, Вапцаров, Лорка... Може , костите им да ровите, паметниците им да бутате и цапате, но ,,песните им , все ще се четат,,


getmans1 написа:
ДНЕС ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТААА ... ХАХАХАХА


... КАКТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ВИЖДАМ, ЗА МЕН ПАК СИ ОСТАВИЛ Вълков и Харлаков, а може би и ВИНЕТУ, ще се опитам някак си да го наместя по средата ...
Аз да си призная всяка зима си прочитам нещо от ония години, детско-юношиските, мило ми е някакси ... тая зима май, че трябва точно него да си припомня ... Само се чудя, ти нямаш ли чувството, че първата цифра от годините ти е излишна щом не разбираш, че и вашето време също си е имало вашите Вълков и Харлаков...

П.П. За ВИНЕТУ съм съвсем сигурен, толкова сигурен колкото това, че вашата семейна традиция е дядовците и бабите да приспиват внучетата си със Лорка, Платон и Война и мир ...

цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо, някога да си чул да споменавам за Мирчо Спасов например
15.12.2020 23:33
Че е бил храбър, героичен...а той наистина не познава страх. Има невероятни изпълнения в нелегалния си живот. Аз за разлика от теб винаги съм твърдял , че 9ти юни и 9ти септември са дати близнаци с обратен знак. Едната дата е огледална реплика на другата. Ти не си бил изправен пред дилема да преценяваш и избираш достойни респ недостойни сред близките. И двамата ми дядовци бяха открояващи се хора. Единият пожизнено изселен преди 9 ти, другия изселван след девети. На единият всякаква работа общинска или държавна му бяха забранени, на другия до определени дейности нямаше достъп. Баща ми и вуйчо ми например много си приличаха. Решителни , сангвинични ,спортни натури , офицери, образовани, с езикова култура-единият офицер от преди девети, другият след 9ти. За единият афиш с награда за главата му, другият осъден 8 години затвор, лежи малко над 4.
Едната ми баба идваше на гости в нас, занимаваше с мен/ оби„чаше лорка впрочем/ , но докато синът и не излезе/вуйчо/ не говореше с баща ми. Другата баба едва обелваше дума с майка ми. А аз обичах, м всичките тях, а всеки ме теглеше към своята черга.
Бях чужд и сред братовчедите А аз какво отношение имам към събитията от миналото. Тоест за да разбереш абсурдността на българските страсти трялва да си стъпил и от двете страни на барикадата.
Живял съм във Франция. Франция си е имала винаги барикади, вкл и ВСВ. Те имат далеч по страшни вътрешни междуособици след войната. В България жена не е пипната от репресивните органи, а там ликвидират не малко дами. Днес обаче никой не се обръща назад. Те се борят за днешния ден. И се борят днес за хляба си, за работата си, за достойнството си. И се борят, а не се лигавят. Дават жертви, взимат жертви. В нас независимо дали е протестиращ, дали е полицай-драснат го малко, плеснат го и веднага вади медицинско и се почва маратон по студията . Във франция съм виждал как като свършат два противостоящи митинга се засичат хората в бистрата. Пият си заедно питиетата, оворят си за футбол, жени, филми...Никой не пипа синдикална и политическа тема. Който какво има казал на протеста, митинга, шествието...От опит знаят , че непрекъснатото противопоставяне води до смразване и ...идва момент в който няма спирка.


getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
... но при сгода шашка би размахвал, защото герои твои са Вълков, Харлаков, Търпанов и д-р подобни катили. Моите са други...Милев, Вапцаров, Лорка... Може , костите им да ровите, паметниците им да бутате и цапате, но ,,песните им , все ще се четат,,


getmans1 написа:
ДНЕС ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТААА ... ХАХАХАХА


... КАКТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ВИЖДАМ, ЗА МЕН ПАК СИ ОСТАВИЛ Вълков и Харлаков, а може би и ВИНЕТУ, ще се опитам някак си да го наместя по средата ...
Аз да си призная всяка зима си прочитам нещо от ония години, детско-юношиските, мило ми е някакси ... тая зима май, че трябва точно него да си припомня ... Само се чудя, ти нямаш ли чувството, че първата цифра от годините ти е излишна щом не разбираш, че и вашето време също си е имало вашите Вълков и Харлаков...

П.П. За ВИНЕТУ съм съвсем сигурен, толкова сигурен колкото това, че вашата семейна традиция е дядовците и бабите да приспиват внучетата си със Лорка, Платон и Война и мир ...

цитирай
5. getmans1 - Гетьо, някога да си чул да спомен...
16.12.2020 11:02
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, някога да си чул да споменавам за Мирчо Спасов например....Че е бил храбър, героичен...а той наистина не познава страх. Има невероятни изпълнения в нелегалния си живот.


... ТОВА ПРЕМЪЛЧАВАНЕ ИМЕТО НА М.С. и то въпреки, геройските му подвизи говори само едно, ТИ, НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЕ РАЗЛИЧАВАШ ОТ ОНЗИ С „ВИНАТА И МЕЗЕТАТА„

Аз за разлика от теб винаги съм твърдял , че 9ти юни и 9ти септември са дати близнаци с обратен знак. Едната дата е огледална реплика на другата. Ти не си бил изправен пред дилема да преценяваш и избираш достойни респ недостойни сред близките. ...[/quote]

... НЕ И НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СА СХОДНИ А НАПРОТИВ РАЗЛИКАТА Е ПОВЕЧЕ ОТ ОГРОМНА... 45 год. не такива като мен говореха за ДВОЙНИ ОСВОБОДИТЕЛИ ...

... ОТ ИНАЧЕ ОСТАНАЛАТА ЧОСТ НА КОМЕНТАРА ТИ ... НЕЛЕПОСТИ, ЧЕ ДА НЕ КАЗВАМ ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ МИ ПИШЕШ ...

АЗ КАЗВАМ;
„ДНЕС ВЕСЕЛО СИ РАЗМАХВАМ ШАПКАТААА ... ХАХАХАХА„

ТИ МИ ОТГОВАРЯШ;
„ но при сгода шашка би размахвал,...„

Никакви СЛУЧКИ ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ от фамилната ти история не могат да те оправдаят за внушенията които се мъчеш да правиш по отношение на мен и мисленето ми ...
Смешни са тези твои а и ваши напъни като социалисти или комунисти да се поставяте редом до западните такива ... Още повече, въпреки председателят на ПЕС или зам. председателката на СОЦИНТЕРНА ...
цитирай
6. vaquero - vencivaleri1951,
16.12.2020 16:43
Гетьо е жив почти класик.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Като специалист высшего класса,
19.01.2021 19:03
не мога да преценя кой от Вас, двамата, го вади по-голям...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058981
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031