Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 15:09 - Кой лъже?Бойко изригна: „Меркел лъже!“
Автор: zlatko1 Категория: Забавление   
Прочетен: 1594 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

– Кой лъже в този тежък час?
– Не съм аз! – каза Бойко.
– Тогава, Меркел, може би?
– Да, Меркел! – каза Бойко

– Но тя е политик голям!
– Дебел е – каза Бойко.
– Ах, как, нима не те е срам?
– От кой? – попита Бойко.

– А бежанците, идат ли?
– Минават – каза Бойко.
– От тях пари ще вземем ли?
– Ще вземем – каза Бойко.

– На изборите, кой-кого?
– Как кой? – попита Бойко.
– Е, ако биеш, може би . . .
– Ще бия – каза Бойко.

– Народа, ще гласува ли?
– Ще, ще – засмя се Бойко.
– А после, ако псува те?

– Да псува – каза Бойко.

Българският премиер Бойко Борисов не успя да удържи нервите си и изригна по време на специална пресконференция дадена по повод на бежанския проблем:
image

„Повече не мога да търпя, това безочие и лицемерие. Аз съм човек на думата и като кажа нещо, казвам това, което мисля. Няма начин г-жа Меркел, която аз много уважавах, да ме е разбрала неправилно, аз много ясно казах каквото казах. Но тя, явно не е устояла на изкушението да придаде друг смисъл на моите думи и да ме изкара, едва ли не малоумник. Меркел лъже! Да, аз твърдя, че германският канцлер Меркел – лъже и то лъже умишлено, злонамерено и някак със задоволство, като е съвсем наясно с политическите последствия, които нейните думи ще предизвикат в моята държава. Аз много ясно казах, че искам пари, а не бежанци. Защото бежанци си имаме достатъчно, а си имаме и роми. Аз честно казано мислех и ромите да ги пиша сирийци и да вземем и за тях някой лев покрай бежанската криза, без да се налага да внасяме допълнително гладни гърла от вън. Щото те ромите по- нищо не се отличават от бежанците, само дето са по-необразовани и не вярват в никакви божества. Можеше и част от ромите да ги пратиме като сирийци из Европа и така с един куршум два бежанеца, но не стана. А плана беше хитър, две нощи не съм спал да го мисля, а тя с една лъжа и ме направи на глупак. Тази дебела, дърта лелека, ако беше в България, щеше да е безработна и да вие за социални помощи, ама понеже е в Германия ми се прави на хитра.

Но аз няма да оставя нещата така. Ще видите, че нито един бежанец, щом сме толкова хитри, няма да влезе в България. Ще направя минни полета и свинеферми по цялата граница. Като видим бежанци, пускаме прасетата и свинка кръв ще се лее навсякъде, да видим от къде ще минат мохамеданите. И европейски субсидий ще вземем за свинефермите. Само гласувайте за мен, втори път няма да ме преметнат. Бат ви Бойко веднъж се лъже, а ако продължават да се подиграват с мен, ей го къде е Путин, на един час път с Миг-31. Чакам само Обама да дойде, да видя и той какви ще ми ги наговори, но вече имам едно на ум, така че да му мисли.

И накрая, призовавам българските граждани да не попадат в политическата клопка, която Меркел ми заложи и на предстоящите избори да гласуват за нас, защото ние знаем какво приказваме и знаем какво искаме да кажем като приказваме. Защото ние сме не просто политици, ние сме прости политици. Защото аз съм прост и вие сте прости и затова се разбираме, и затова Меркел не ни разбира.



Тагове:   Меркел,   бойко,   КОЙ,   лъже,   изригна,


Гласувай:
12



1. tikoev - - Виднъш да скочиш тос дувар. . . - Ши ...
28.09.2015 15:21
- Виднъш да скочиш тос дувар...
- Ши скоча! - речи Филю.
- Шта праа дармадан пужар.
- Напрай ма! ? речи Филю.

- Шта пусна, ама глей сига...
- Пусни ма! ? речи Филю
- Шми висниш утре сигур пак...
- Шти висна! ? речи Филю.

- Пък утпудир да си мълчиш!
- Ш? мълча, ми! ? речи Филю.
- Оф, аз ши стисна май учи...
- Стисни ги ? речи Филю.
цитирай
2. mileidi46 - :)
28.09.2015 15:40
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten/2015/09/27/merkel-verplappert-sich-und-bringt-bulgarien-an-den-rand-einer-regierungs-krise/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlatko1
Категория: Забавление
Прочетен: 1627855
Постинги: 803
Коментари: 399
Гласове: 818
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930