Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2014 08:18 - Иво Димитров: Велизар вече избра свободата пред лъжата!
Автор: zlatko1 Категория: Забавление   
Прочетен: 590 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 13.11.2014 08:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Велизар Енчев обяви, че бил подложен на другарски съд в ПФ, защото гласувал срещу Бойко Борисов за премиер. Дори го заплашили с физическа разправа. „Намирам се в пълна изолация в парламентарната група, след като гласувах срещу Бойко Борисов, даже бях подложен на другарски съд“, обясни Енчев. По-късно другарският съд, за който Велизар Енчев алармира, влезе и официално в действие. Лидерът на Патриотичния фронт Валери Симеонов обяви, че вече бившият водещ на тв предаването "Дискусионно студио" е наказан от ръководството.
Във връзка с наказанието на Енчев журналистът Иво Димитров напарви следния коментар в профила си във Фейсбук, цитиран от "Афера бг". 
image
image
До Валери Симеонов:

Валери, ти ли си? Ти ли беше оня, с когото правихме първите митинги? Ти ли си онзи мъжкар със суровия поглед и твърдата решимост да тръгнем срещу мутрите? Ти нямаше нищо общо с Куневици, Къневци и Лукарски, нали? Да не говорим за Касим Дал, Корман Исмаилов, Гоце Първанов и Румен Петков?

Подменен ли си, приятелю? Какво става с теб? Какво е в състояние да те преобърне на 180 градуса? Не вярвах, че има такава сила. Доскоро.

Сега си с всичките тези горните. Моля те не ми казвай, че спасяваш България, че правиш всичко в името на България, че това са единствено правилните стъпки в името на България, че България е над всичко в действията и решенията Ви! Казвам ви го, защото сте моите избраници в парламента. Впрочем, защото трябваше да сте моите избраници в парламента. По волята на свободния ми избор на 5 октомври. Сега ме губите. Или в момента не съм ви нужен. Обърнахте ми гръб и ме излъгахте. Убеден съм, че като мен мислят десетки хиляди, които не са в апарата на коалицията ви, а се водят обикновен електорат.

Съюзихте се с душманите и разсипниците на Отечеството, за да го оправяте. Това Стокхолмски синдром ли е или обикновена шизофрения?

Мъчно ми е за вас, а на Велизар Енчев му стискам ръката, че има сурат и мъжество да изразява свободно мнението си. Продължавам да мисля, че той би бил достоен кандидат за президент на една широка патриотична коалиция, независимо дали ще се назовава Патриотичен фронт, Национален фронт или „Атака“. Всички тези имена са подробности. Защото най-красно от всички се оказа името на Велизар. Той устоя и запази достойнството, а достойнството, Валери, се мултиплицира най-бързо в широка подкрепа.

Повярвай ми, Велизар вече я има. И то в далеч по-голяма доза, отколкото всички вас, взети заедно и умножени по две. И накрая – прочетох, че оттук нататък имате правилник на парламентарната група. Който не го спазвал, щял да бъде отстранен от нея.
Никоя парламентарна група не е по-голяма от свободата, Валери! А Велизар вече избра свободата пред лъжата!





Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zlatko1
Категория: Забавление
Прочетен: 1627044
Постинги: 803
Коментари: 399
Гласове: 818
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930