Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2014 11:20 - Боко отряза Радан
Автор: zlatko1 Категория: Забавление   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 13.10.2014 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бойко отряза Радан: Против реформа в съдебната система съм! Трябва да има консенсус за това.
image

„Каква реформа в съдебната система искат реформаторите - тази от времето на Костов и Иван Григоров ли? Аз съм против! За да се направи такава реформа, трябва да има широк консенсус на съсловните организации - на прокурори, съдии, следователи.” Това казва председателят на ГЕРБ Бойко Борисов в интервю за „Преса”.

 „Във всички разговори ние ще се придържаме към диалога. Ами антируската тема в момента? Може ли тя да се поставя като условие за преговори? Най-тежките решения за замразяване на руски проекти съм ги вземал аз. А навремето кой вкара „Лукойл“ у нас, за да стане монополист в горивата? В сферата на сигурността не сме забравили поръчковите доклади, които хората на Костов пишеха срещу политици, бизнесмени, журналисти. Нима българите са забравили разбойническата приватизация? Нима са забравили как изглеждаше „синя“ София, преди да дойде ГЕРБ? Реформаторите говорят, все едно те са направили най-добрите реформи. Но то не е така”, казва още Борисов.

 „С какво помагат на консултациите изявления, че някой се готви да извива ръце, да чупи кости (думи на Радан Кънев - б.а.)? Тази лексика, ако беше употребена към друг, а не към така балансиран и спокоен човек като мен, а и със здрави ръчички, подчертавам, щеше да има много по-тежки последици. Но аз търпя. В партията ми обаче това предизвиква реакция. И Изпълнителната комисия, и партийни организации в страната ме засипват с имейли, обаждания, възмутени от подобен тип поведение”, заявява лидерът на ГЕРБ.

 Борисов е недоволен и от БСП.Доста смешно ми звучи говоренето на БСП - че народът им бил отредил да бъдат в опозиция. Преди година и два месеца народът пак им отреди да бъдат в опозиция, но те управляваха с ДПС и „Атака“.”

 После Борисов отново се връща на Радан Кънев.На преговори на мен не ми се ходи с гипсирани ръце и не ми отива. Защото, помните, Христо Бисеров от парламентарната трибуна искаше да ми избие зъбките, сега Радан Кънев иска да ми чупи костите! Вероятно на тях това им харесва повече от нашия консенсусен диалог, който се опитваме да водим.”

 Според лидера на ГЕРБ служебният кабинет е близък до реформаторите. „Твърдя, че това служебно правителство е изключително близко до Реформаторския блок. И фактът, че те не спират да хвалят отделни министри, показва, че РБ има огромно влияние върху кабинета на Близнашки, за разлика от ГЕРБ.”




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zlatko1
Категория: Забавление
Прочетен: 1618912
Постинги: 803
Коментари: 399
Гласове: 818
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031