Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2014 10:55 - Как ще гласувам за бат Бойко
Автор: zlatko1 Категория: Забавление   
Прочетен: 1297 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 06.09.2014 11:00


 Честно казано, все още се колебая. Неудържимо ме тегли да гласувам за бат Бойко, но ми липсват още няколко разумни основания. Не ми е достатъчно, че е мутра. В изборната война се бият и други мутри. Ама нека излезе бат Бойко пред Барека и да каже: аз съм най-голямата мутра, защото еди-какво си, и тогава, ей богу, ще му дам гласа си. Да рече, примерно: че какви мутри са другите, бе Барек? Когато ония  едва смогваха да откраднат по 2-3 москвича на ден, на мене джиповете ми се натискаха като чехкини на спасител. В Унгария без малко да ме арестуват с един джип, ама се оправих, питай оня, Трактора. Да извика бат Бойко своята баничарка по пантофи и да й рече на диктофона, примерно: Чуй ма, докато ония продаваха цигари от багажниците на беемветата си, аз и една мутреса си имахме в Крайморие цял цех за производство на американски цигари. А пък на Сашо Диков да му каже: Сашо, ти си голям, но на тебе ще ти кажа, че първия си милион не съм го направил с източване на бензин от колите на хората като ония, а съм въртял далавера с най-голямата на полуострова рафинерия. И, драга ми, Кулезич, не съм търгувал с наркотици като някое по нужниците на дискотеките, а съм въртял международна търговия. И, приятелю Кеворк,  няма какво да ми викаш, че преувеличавам, а прочети доклада на оня  американския посланик Джон Байърли по въпроса. Ей туй да рече бат Бойко по телевизора и не само аз, но и жената ще навия да гласува за него.
image

                          Държавата - това е Той!

Хубаво, че бат Бойко не признаваше разните му там закони, не само като мутра, но и като бивш министър-председател, но нали и други кандидат-депутати бяха във властта, нали и те бяха същите. Ей това положение ми пречи най-много да взема аргументирано решение. Абе, бат Бойко, айде стига с тая твоя прословута скромност. Извади колта и удари с него по масата, стреляй два пъти във въздуха и веднъж на месо и изкрещи: че какви диктатори са тия  преди мене, бе? Че при ония  властта се търкаляше и в парламента, и в президента, дори и в съда. Абе, при ония  дори вестниците сами решаваха какво да пишат и телевизиите - какво да показват. От 7 юни 2009-а до 20 февруари 2013-а, та и до днес, аз съм държавата. Аз решавам на чии чужди интереси да служи  България, аз решавам на кой булевард коя дупка да бъде закърпена. Че то предишните  нито можеха да вкарат някого в затвора, нито да го изкарат. Абе, при мене всяка божа сутрин прокурорите идваха на изповед в клозета и ръка ми целуваха . И това не са голи думи, а СРС-та! Сто милиона съм дал за подслушване, пред мене ДС са едни жалки останки. Доган, дъртият пръч, ми се перчеше, че имал обръчи от фирми! Ха-ха-ха!  Като е имал, къде са му подслушаните разговори за спрени проверки на неговите фирми? А?! Моите ги слуша цяла Европа. Царят, ми се надува, че бил цар на далаверата! Тоя цар освен да стои пред мене като бодигард за друго не става. Че аз за една бира на аванта министър ти свалям, а за милиард и оставка ти подавам!  Ей едно такова слово да тегли бат Бойко пред мене, народа, и победата в кърпа му е вързана.

                                       Дар от Бога
image

Разбира се, най-голямото предимство на бат Бойко пред всичките му противници е неговата уникална простащина. Истински дар от Бога. Познавам една учителка по литература, която се отказа от българско гражданство само заради едно негово изказване по телевизията. Но като гледам листите, конкуренцията е убийствена. Яне му диша праха. Волен му диша във врата. Абе, бат Бойко, за какво я прави тази спортна зала? Събери там мат’ряла, дето сме хартисали в България! Ако не я напълним, докарай цигани от Румъния, изправи се пред високата трибуна и ни го кажи в очите: Скъпи, ако ме изберете отново, ще ви таковам майка ви тъпа! И тогава 99.99% сме твои!

Защото мина и замина онова време, когато всички смятаха, че България трябва да се управлява от умни и честни хора. Днес сме свободни и умният избира умния, простакът - простака, лъжецът - лъжеца, фанатикът - фанатика, престъпникът - престъпника. А вижте сега какво казва статистиката за българското население и престанете да умувате какъв ще бъде резултатът от изборите.

image
Хора, събудете се! Вашият живот е във вашите ръце?  
Избори 2014 _ Любопитно _ Бургас – новини от Бургас





Гласувай:
11



1. christotamarin - Ще гласувам за Бойко Борисов, т.е. за ГЕРБ, защото осъзнавам кое сега е най-важното ..
08.09.2014 17:09
Ще гласувам за Бойко Борисов, т.е. за ГЕРБ, защото осъзнавам кое сега е най-важното ..

В сегашният момент най-важното е БСП, партията на сатаната, да бъде бита на изборите с възможно най-голяма разлика. Това е най-важното. Нищо по-важно в моментът няма. Пред тази цел напъните на реформаторите и барековците бледнеят.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlatko1
Категория: Забавление
Прочетен: 1626721
Постинги: 803
Коментари: 399
Гласове: 818
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930